Διαδικασία Yπαναχώρησης - Eπιστροφής

Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Λανθασμένη αποστολή
  • Ελαττωματικό – κατεστραμένο προϊόν
  • Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης

παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το traumacare.gr:

Σε περίπτωση που πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος traumacare.gr, αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:
Λαέρτου 22 Πατριαρχικά Πυλαίας
Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 55535
Περιοχή Mediterranean Cosmos – Capital Trade Center
Κτίριο Β, 2ος όροφος

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής, συνήθως με την ACS.

Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας

To δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις.

1. Λανθασμένη αποστολή

Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.

Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το traumacare.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.

Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:

  • Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
  • Να υπάρξει ενημέρωση κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το traumacare.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.

2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν

Εάν το προϊόν παραληφθεί:

  • Με ανοιχτή συσκευασία
  • Με κατεστραμμένη συσκευασία
  • Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το traumacare.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.

Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρεία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του.

Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε το traumacare.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση το rtaumacare.gr επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.

3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια το traumacare.gr, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:

  • Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
  • Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους.

Επιστροφή αγοράς από το φυσικό κατάστημα

Σε περίπτωση όπου η αγορά του προϊόντος πραγματοποιήθηκε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στην οδό Λαέρτου 22 στα Πατριαρχικά Πυλαίας της Θεσσαλονίκη, με Τ.Κ. 55535, στην περιοχή Mediterranean Cosmos, στο Capital Trade Center (Κτίριο Β, 2ος όροφος).

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.

Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλείται να γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους.

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.

Επιστροφή Χρημάτων

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.

Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2311 286262 ή στο info@traumacare.gr. Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: Λαέρτου 22, Πατριαρχικά Πυλαίας, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 55535, ΤΘ 8802